DO TWOICH POTRZEB

Od ponad 15 lat pracujemy w systemie CRM. Każdego dnia blisko 150 pracowników naszej firmy korzysta z niego, aby usprawnić proces obsługi klientów i efektywnie zarządzać procesami biznesowymi. Realizujemy w ten sposób ponad 1000 transakcji miesięcznie.
Zaufało nam już 50 tysięcy klientów, którzy dzięki naszym rozwiązaniom działają szybciej i skuteczniej. Doskonale rozumiemy potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw, dlatego stworzyliśmy CRMatic – elastyczną, modułową platformę, która dopasowuje się do wymagań firm z różnych branż, od finansów po produkcję i sprzedaż.
Centrum informacji o kontrahentach i wszystkich relacjach biznesowych, jakie z nimi tworzysz.

Automatyzacja procesów ofertowania i kontrola skuteczności procesu sprzedażowego.

Automatyczne generowanie listów przewozowych na podstawie dokumentów i przypisywanie ich do kart kontrahentów w CRM.
Masowa korespondencja do wybranych grup kontrahentów, natychmiastowe informowanie o aktywnościach czy potencjalnej gotowości zakupowej.
Ewidencjonowanie wpłat od klientów, obliczanie bilansu sald płatności, automatyczne ustawianie statusu faktur i prognozowanie wpływów płatności.
Zarządzanie danymi kontaktowymi osób biznesowych, wysyłanie kampanii reklamowych, przypisywanie kontaktów do faktur, zgłoszeń i projektów oraz automatyczne przypisywanie powiązanych informacji.
Tworzenie wzorców dokumentów do korespondencji seryjnej, ofert, faktur i innych dokumentów.
Automatyzacja procesu zamawiania, kontrola realizacji zamówień i monitorowanie rozliczeń z dostawcami.
Ułatwienie przepływu informacji wewnątrz firmy, kontrolowanie skutecznej i terminowej realizacji zadań.

Automatyczne wywoływanie połączeń, zapisywanie na karcie kontrahenta wszystkich odbytych rozmów (z telefonów GSM), raportowanie aktywności handlowców.
Gromadzenie wszystkich procesów sprzedażowych, rejestrowanie przepływów pieniężnych, sporządzanie i dostarczanie raportów finansowych.

Ewidencjonowanie produktów i usług, przypisywanie ich do kategorii, kont księgowych, producentów, zarządzanie cenami, rabatami i stanami magazynowymi.
Prowadzenie korespondencji mailowej z systemu CRM, ewidencjonowanie wysyłanych e-maili i ich statusu.
Szybkie wykrywanie zduplikowanych wpisów w bazie kontrahentów, automatyczne oznaczanie i generowanie raportów w Excelu.
Tworzenie profesjonalnych lejków sprzedażowych, kontrolowanie każdego etapu procesu sprzedaży, prognozowanie wyników sprzedażowych.

Tworzenie, eksportowanie i dystrybucja raportów liczbowych i graficznych.
Integracja z systemem OPTIMA, wymiana danych i przechowywanie kopii faktur VAT w systemie CRM.
Moduł do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi klientów, obejmujący:
- Reklamacje
- Zapytania techniczne
- Prośby o informacje
- Naprawy i serwis
- Prośby o aktualizacje umów/programów