O systemie
O systemie
SYSTEM DOPASOWANY
DO TWOICH POTRZEB
Poznaj jedno centrum wiedzy o wszystkich procesach biznesowych w Twojej firmie.

Od ponad 15 lat pracujemy w systemie CRM. Każdego dnia blisko 150 pracowników naszej firmy korzysta z niego, aby usprawnić proces obsługi klientów i efektywnie zarządzać procesami biznesowymi. Realizujemy w ten  sposób ponad 1000 transakcji miesięcznie.

Zaufało nam już 50 tysięcy klientów, którzy dzięki naszym rozwiązaniom działają szybciej i skuteczniej. Doskonale rozumiemy potrzeby nowoczesnych przedsiębiorstw, dlatego stworzyliśmy CRMatic – elastyczną, modułową platformę, która dopasowuje się do wymagań firm z różnych branż, od finansów po produkcję i sprzedaż.

Główne moduły CRMatic
CRMatic składa się z wielu modułów. Dzięki temu idealnie dostosowuje się do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika.
Wszystkie moduły
PAKIET PODSTAWOWY
PAKIET BIZNES
PAKIET ENTERPRISE
Kontrahenci

Centrum informacji o kontrahentach i wszystkich relacjach biznesowych, jakie z nimi tworzysz.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Oferty i sprzedaż

Automatyzacja procesów ofertowania i kontrola skuteczności procesu sprzedażowego.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Współpraca z InPost

Automatyczne generowanie listów przewozowych na podstawie dokumentów i przypisywanie ich do kart kontrahentów w CRM.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Automatyczny Marketing

Masowa korespondencja do wybranych grup kontrahentów, natychmiastowe informowanie o aktywnościach czy potencjalnej gotowości zakupowej.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Płatności i Cashflow

Ewidencjonowanie wpłat od klientów, obliczanie bilansu sald płatności, automatyczne ustawianie statusu faktur i prognozowanie wpływów płatności.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Zarządzanie Kontaktami

Zarządzanie danymi kontaktowymi osób biznesowych, wysyłanie kampanii reklamowych, przypisywanie kontaktów do faktur, zgłoszeń i projektów oraz automatyczne przypisywanie powiązanych informacji.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Generator PDF

Tworzenie wzorców dokumentów do korespondencji seryjnej, ofert, faktur i innych dokumentów.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Zarządzanie Zamówieniami

Automatyzacja procesu zamawiania, kontrola realizacji zamówień i monitorowanie rozliczeń z dostawcami.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Zarządzanie Projektami

Ułatwienie przepływu informacji wewnątrz firmy, kontrolowanie skutecznej i terminowej realizacji zadań.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Połączenia Telefoniczne

Automatyczne wywoływanie połączeń, zapisywanie na karcie kontrahenta wszystkich odbytych rozmów (z telefonów GSM), raportowanie aktywności handlowców.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Faktury

Gromadzenie wszystkich procesów sprzedażowych, rejestrowanie przepływów pieniężnych, sporządzanie i dostarczanie raportów finansowych.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Produkty i Usługi

Ewidencjonowanie produktów i usług, przypisywanie ich do kategorii, kont księgowych, producentów, zarządzanie cenami, rabatami i stanami magazynowymi.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Wbudowany Mailing

Prowadzenie korespondencji mailowej z systemu CRM, ewidencjonowanie wysyłanych e-maili i ich statusu.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Wykrywanie Duplikatów

Szybkie wykrywanie zduplikowanych wpisów w bazie kontrahentów, automatyczne oznaczanie i generowanie raportów w Excelu.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Szanse Sprzedaży

Tworzenie profesjonalnych lejków sprzedażowych, kontrolowanie każdego etapu procesu sprzedaży, prognozowanie wyników sprzedażowych.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Raportowanie i dane

Tworzenie, eksportowanie i dystrybucja raportów liczbowych i graficznych.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Współpraca z OPTIMA

Integracja z systemem OPTIMA, wymiana danych i przechowywanie kopii faktur VAT w systemie CRM.

Zwiń ∧
Więcej ∨
Zgłoszenia Serwisowe

Moduł do zarządzania zgłoszeniami serwisowymi klientów, obejmujący:

  • Reklamacje
  • Zapytania techniczne
  • Prośby o informacje
  • Naprawy i serwis
  • Prośby o aktualizacje umów/programów
Zwiń ∧
Więcej ∨
Sprawdź, który pakiet najlepiej odpowiada potrzebom Twojego biznesu.
Kliknij, aby poznać szczegóły oferty.