Współczesny marketing to coś więcej niż tylko promocja – to efektywne zarządzanie interakcjami z kontrahentami i szybkie reagowanie na ich potrzeby. CRMatic to nowoczesny system CRM, który oferuje szereg funkcji, tworzących idealne warunki do budowania relacji z kontrahentami oraz zwiększania sprzedaży. Oto kilka kluczowych funkcji automatyzacji marketingowych.
Możliwość śledzenia aktywności użytkowników na stronach internetowych
System automatycznie zapisuje działania użytkowników na stronie internetowej, takie jak przeglądanie konkretnych produktów lub pobieranie dokumentów. Opiekun handlowy kontrahenta jest natychmiast informowany o tych aktywnościach i może podjąć odpowiednie działania.
Ponadto w systemie istnieje możliwość definiowania indywidualnych scenariuszy śledzenia, które są dostosowane do potrzeb procesu sprzedaży, skutkując odpowiednimi komunikatami przekazywanymi do opiekuna handlowego lub uruchamiającymi zautomatyzowane aktywności prosprzedażowe (np. automatyczne oferty, promocje, reklamy).
Dzięki tej funkcjonalności użytkownik zyskuje pełny obraz zainteresowań oraz potrzeb potencjalnych klientów. Takie dane umożliwiają stworzenie spersonalizowanej oferty lub kompletnej kampanii marketingowej.
Szeroki zakres gromadzenia danych o kontrahentach
CRM umożliwia zapis dodatkowych informacji w karcie nowego kontrahenta, które można dostosować do własnych potrzeb, umieszczając tam takie dane, jak:
– zainteresowanie konkretnym produktem,
– źródło pozyskania leadu (np. kampania reklamowa lub strona internetowa).
Poprzez wykorzystanie tej funkcjonalności zyskujesz bardziej szczegółowe i wartościowe dane, co pozwala na personalizację działań sprzedażowych i ich dokładne dostosowanie do danego kontrahenta.
Zdefiniowana interakcja kontrahenta to szansa na sprzedaż
Twój potencjalny kontrahent przesłał zapytanie ofertowe, pobrał wersję testową lub zapisał się do newslettera? Takie działania otwierają drogę do udanej sprzedaży! Moduł automatyzacji marketingu definiuje aktywności kontrahenta i automatycznie zapisuje je w CRM, tworząc tzw. „Szanse Sprzedaży”.

System samodzielnie generuje wpis w kalendarzu z alertem dla handlowca i umożliwia dodanie komentarza, który dostarcza pełny kontekst zdarzenia. Dzięki temu żadna szansa na sprzedaż nie zostanie pominięta! Handlowcy są zawsze na bieżąco informowani o konieczności podjęcia interakcji z kontrahentem, np. wykonania telefonu czy wysłania maila z informacją o zbliżającym się końcu umowy, licencji, usłudze serwisowej itp.
Dzięki tej funkcjonalności nie ryzykujesz utraty wartościowej szansy na sprzedaż. Wszystkie kluczowe terminy są pilnowane przez CRM.
Automatyczne tworzenie Kontrahenta na podstawie leadów
W przypadku, gdy potencjalny kontrahent pobierze wersję testową, system automatycznie utworzy nowy profil kontrahenta i zaplanuje z nim działanie. Dane wprowadzone przez użytkownika (np. imię, nazwisko, e-mail) są przetwarzane w systemie, tworząc jego kompleksowy profil.
Taka funkcjonalność eliminuje konieczność ręcznego wprowadzania danych, a przy tym możliwość popełnienia błędów. CRM samodzielnie uzupełnia dane kontrahenta, oszczędzając czas pracowników i zapewniając im stały i szybki dostęp do pełnych informacji o nowym leadzie.
Przyszłość Twojego marketingu zaczyna się dziś
Dzięki zaawansowanym automatyzacjom marketingowym w możesz skoncentrować się na tym, co najważniejsze – budowaniu relacji z klientami i rozwijaniu swojego biznesu. CRMatic łączy dane, procesy i ludzi w jednym miejscu, zapewniając efektywność, której potrzebuje każda firma.
Gotowy na kolejny krok? Skontaktuj się z nami!