Dostępne pakiety
Pakiet
PODSTAWOWY
9
modułów w pakiecie
790 zł / mies.
do 10 użytkowników
Pakiet
BIZNES
17
modułów w pakiecie
2 750 zł / mies.
do 25 użytkowników
3 900zł / mies.
do 50 użytkowników
Pakiet
ENTERPRISE
18
modułów w pakiecie
8 900 zł / mies.
bez limitu użytkowników
Dobierz moduły do wybranego pakietu
Chcesz rozszerzyć swój pakiet o dodatkowy moduł? Poniżej znajdziesz dostępne opcje do wyboru.
Wypełnij formularz kontaktowy, aby poznać ceny modułów dodatkowych.
Wypełnij formularz kontaktowy, aby poznać ceny modułów dodatkowych.
Automatyczny Marketing
Połączenia Telefoniczne
Współpraca z OPTIMA
Współpraca z INPOST
Płatności i Cashflow
X
Pakiet PODSTAWOWY zawiera:
Moduł Kontrahenci
Centrum informacji o kontrahentach i wszystkich relacjach biznesowych, jakie z nimi tworzysz.
Moduł Zarządzanie Kontaktami
Zarządzanie danymi kontaktowymi, wysyłanie kampanii reklamowych, przypisywanie kontaktów do faktur, zgłoszeń i projektów oraz automatyczne przypisywanie powiązanych informacji.
Moduł Faktury
Gromadzenie wszystkich procesów sprzedażowych, rejestrowanie przepływów pieniężnych, sporządzanie i dostarczanie raportów finansowych.
Moduł Oferty i Sprzedaż
Automatyzacja procesów ofertowania i kontrola skuteczności procesu sprzedażowego.
Moduł Szanse Sprzedaży
Tworzenie profesjonalnych lejków sprzedażowych, kontrolowanie każdego etapu procesu sprzedaży, prognozowanie wyników sprzedażowych.
Moduł Płatności i Cashflow
Ewidencjonowanie wpłat od klientów, obliczanie bilansu sald płatności, automatyczne ustawianie statusu faktur i prognozowanie wpływów płatności.
Moduł Generator PDF
Tworzenie wzorców dokumentów do korespondencji seryjnej, ofert, faktur i innych.
Moduł Produkty i Usługi
Ewidencjonowanie produktów i usług oraz przypisywanie ich do kategorii, kont księgowych, producentów, zarządzanie cenami, rabatami i stanami magazynowymi.
Moduł Raportowanie i Dane
Tworzenie, eksportowanie i dystrybucja raportów liczbowych oraz graficznych.
+ 1 godzina wsparcia technicznego
790 zł / mies.
do 10 użytkowników
X
Pakiet BIZNES zawiera:
Moduł Kontrahenci
Centrum informacji o kontrahentach i wszystkich relacjach biznesowych, jakie z nimi tworzysz.
Moduł Zarządzanie Kontaktami
Zarządzanie danymi kontaktowymi, wysyłanie kampanii reklamowych, przypisywanie kontaktów do faktur, zgłoszeń i projektów oraz automatyczne przypisywanie powiązanych informacji.
Moduł Faktury
Gromadzenie wszystkich procesów sprzedażowych, rejestrowanie przepływów pieniężnych, sporządzanie i dostarczanie raportów finansowych.
Moduł Oferty i Sprzedaż
Automatyzacja procesów ofertowania i kontrola skuteczności procesu sprzedażowego.
Moduł Szanse Sprzedaży
Tworzenie profesjonalnych lejków sprzedażowych, kontrolowanie każdego etapu procesu sprzedaży, prognozowanie wyników sprzedażowych.
Moduł Płatności i Cashflow
Ewidencjonowanie wpłat od klientów, obliczanie bilansu sald płatności, automatyczne ustawianie statusu faktur i prognozowanie wpływów płatności.
Moduł Generator PDF
Tworzenie wzorców dokumentów do korespondencji seryjnej, ofert, faktur i innych.
Moduł Produkty i Usługi
Ewidencjonowanie produktów i usług oraz przypisywanie ich do kategorii, kont księgowych, producentów, zarządzanie cenami, rabatami i stanami magazynowymi.
Moduł Raportowanie i Dane
Tworzenie, eksportowanie i dystrybucja raportów liczbowych oraz graficznych.
Moduł Wykrywanie Duplikatów
Szybkie wykrywanie zduplikowanych wpisów w bazie kontrahentów, automatyczne oznaczanie i generowanie raportów w Excelu.
Moduł Zarządzanie Zamówieniami
Automatyzacja procesu zamawiania, kontrola realizacji zamówień i monitorowanie rozliczeń z dostawcami.
Moduł Wbudowany Mailing
Prowadzenie korespondencji mailowej z systemu CRM, ewidencjonowanie wysyłanych e-maili oraz monitorowanie ich statusu.
Moduł Zarządzanie Projektami
Ułatwienie przepływu informacji wewnątrz firmy, kontrolowanie skutecznej i terminowej realizacji zadań.
Moduł Automatyczny Marketing
Masowa korespondencja do wybranych grup kontrahentów, natychmiastowe informowanie o aktywnościach lub potencjalnej gotowości zakupowej.
Moduł Współpraca z Optima
Integracja z systemem Optima, wymiana danych i przechowywanie kopii faktur VAT w systemie CRM.
Moduł Współpraca z InPost
Automatyczne generowanie listów przewozowych na podstawie dokumentów i przypisywanie ich do kart kontrahentów w CRM.
Moduł Zgłoszenia Serwisowe
Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów. Moduł obejmuje:
- Reklamacje,
- Zapytania techniczne,
- Prośby o informacje,
- Naprawy i serwis,
- Prośby o aktualizacje umów/programów.
+ 2 godziny wsparcia technicznego
2 750 zł / mies.
do 25 użytkowników
3 900zł / mies.
do 50 użytkowników
X
Pakiet ENTERPRISE zawiera:
Moduł Kontrahenci
Centrum informacji o kontrahentach i wszystkich relacjach biznesowych, jakie z nimi tworzysz.
Moduł Zarządzanie Kontaktami
Zarządzanie danymi kontaktowymi, wysyłanie kampanii reklamowych, przypisywanie kontaktów do faktur, zgłoszeń i projektów oraz automatyczne przypisywanie powiązanych informacji.
Moduł Faktury
Gromadzenie wszystkich procesów sprzedażowych, rejestrowanie przepływów pieniężnych, sporządzanie i dostarczanie raportów finansowych.
Moduł Oferty i Sprzedaż
Automatyzacja procesów ofertowania i kontrola skuteczności procesu sprzedażowego.
Moduł Szanse Sprzedaży
Tworzenie profesjonalnych lejków sprzedażowych, kontrolowanie każdego etapu procesu sprzedaży, prognozowanie wyników sprzedażowych.
Moduł Płatności i Cashflow
Ewidencjonowanie wpłat od klientów, obliczanie bilansu sald płatności, automatyczne ustawianie statusu faktur i prognozowanie wpływów płatności.
Moduł Generator PDF
Tworzenie wzorców dokumentów do korespondencji seryjnej, ofert, faktur i innych.
Moduł Produkty i Usługi
Ewidencjonowanie produktów i usług oraz przypisywanie ich do kategorii, kont księgowych, producentów, zarządzanie cenami, rabatami i stanami magazynowymi.
Moduł Raportowanie i Dane
Tworzenie, eksportowanie i dystrybucja raportów liczbowych oraz graficznych.
Moduł Wykrywanie Duplikatów
Szybkie wykrywanie zduplikowanych wpisów w bazie kontrahentów, automatyczne oznaczanie i generowanie raportów w Excelu.
Moduł Zarządzanie Zamówieniami
Automatyzacja procesu zamawiania, kontrola realizacji zamówień i monitorowanie rozliczeń z dostawcami.
Moduł Wbudowany Mailing
Prowadzenie korespondencji mailowej z systemu CRM, ewidencjonowanie wysyłanych e-maili oraz monitorowanie ich statusu.
Moduł Zarządzanie Projektami
Ułatwienie przepływu informacji wewnątrz firmy, kontrolowanie skutecznej i terminowej realizacji zadań.
Moduł Automatyczny Marketing
Masowa korespondencja do wybranych grup kontrahentów, natychmiastowe informowanie o aktywnościach lub potencjalnej gotowości zakupowej.
Moduł Współpraca z Optima
Integracja z systemem Optima, wymiana danych i przechowywanie kopii faktur VAT w systemie CRM.
Moduł Współpraca z InPost
Automatyczne generowanie listów przewozowych na podstawie dokumentów i przypisywanie ich do kart kontrahentów w CRM.
Moduł Zgłoszenia Serwisowe
Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi klientów. Moduł obejmuje:
- Reklamacje,
- Zapytania techniczne,
- Prośby o informacje,
- Naprawy i serwis,
- Prośby o aktualizacje umów/programów.
Moduł Połączenia Telefoniczne
Automatyczne wywoływanie połączeń, zapisywanie na karcie kontrahenta wszystkich odbytych rozmów (z telefonów GSM), raportowanie aktywności handlowców.
+ 4 godziny wsparcia technicznego
8 900 zł / mies.
Nielimitowana ilość użytkowników